Freevac – це стартап у сфері HR, ціль якого об’єднувати працівників і роботодавців за допомогою швидких і комплексних методів.

Як ми це зробили?

 

Freevac – це стартап у сфері HR, ціль якого об’єднувати працівників і роботодавців за допомогою швидких і комплексних методів. Роботу розпочали з визначення цільової аудиторії і завдань дизайну, а також зосередились на побажаннях замовника, а їх було не мало. Коли ми отримали завдання на ребрендинг логотипу, сайт Freevac вже був з готовим дизайном, тому наша команда прийняла рішення не змінювати кольорову гамму кардинально. Це, звісно, ускладнило завдання, але не зв’язало нам руки.

Після спілкування з клієнтом, перейшли до аналізу ринку та конкурентів, щоб дізнатись, за рахунок чого виділити й привернути увагу саме до нашого клієнта. HR-агенство працює в сегменті BtoB, тому дизайн робили стриманий, але свіжий і помітний. Такий баланс ми досягнули завдяки поєднанні доволі строгих форм і помаранчевого кольору, який вважається енергічним і доброзичливим.



Надіслати заявку


Завантажити презентацію