Клієнтами терміналу є відомі міжнародні зернові компаній такі як: BayWa, CHS, Louis Dreyfus, Cargill, Olam, Cofco, Glencore та ін., тому дизайн мав бути на європейському рівні і навіть вище.

 

Як ми це зробили?

Ми були раді взятись за розробку дизайнерської продукції для термінала «ПОРТО-САН» через декілька причин: було багато різноманітної роботи, від логотипа до прапорів; це серйозна компанія, яка пов’язана з морськими перевезеннями і знаходиться в сонячній Одесі. Клієнтами терміналу є відомі міжнародні зернові компаній такі як: BayWa, CHS, Louis Dreyfus, Cargill, Olam, Cofco, Glencore і ін, тому дизайн мав бути на європейському рівні і навіть вище. В розробці логотипу було важливо підібрати правильні кольори і форму, від яких ми відштовхувались в подальшій роботі. Провівши моніторинг конкурентів, вирішили не брати за основу морський стиль і сфокусуватися на сфері роботи компанії, назві, а також на її локації. Найкраще до них пасувала сонячна тематика і, відповідно, жовте тло. В подальшому відбувалися експерименти над формою логотипу, розміщення візуалу на прапорах, візитівках та інших об’єктах. Було надано кілька із розроблених нами варіантів і замовник вибрав ту, яку ви зараз можете бачити.

Переглянути сайт


Надіслати заявку